poniedziałek, 12 października 2015

Zawieszam.

Witajcie. Mam dla Was krótką i treściwą informację: zawieszam bloga. Na nic te obietnice, że już za x czasu pojawi się rozdział, skoro straciłam wenę do pisania tej historii, więc i tak rozdziały się nie pojawiają. Może wrócę, nie wiem. Chwilowo z powrotem mam fazę na Harry'ego Pottera, Igrzyska dalej uwielbiam, ale pewnie wiecie, o co chodzi. Może wrócę, a jeśli tak, to nie wiem, kiedy. Pożyjemy, zobaczymy. Bardzo wszystkim dziękuję za te cudowne komentarze. Możliwe, że do zobaczenia! :) 

5 komentarzy:

  1. I znowu jeden z moich ulubionych blogów zostaje zawieszony;/
    Mam nadzieję, że wrócisz niedługo i razem z Tobą Twoja wena!:)
    Pozdrawiam
    Karla

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie mogę! :( Ty też? :( Dopiero co wróciłam z mojego zawieszenia, a tu wszystko się posypało... Mam nadzieję, że nie na długo.
    Pozdrawiam, Nym <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę. Wracaj do nas. Wiadraaaaaa weeeeeny!!!!!!!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! Zostałaś mianowana do LBA! :) Więcej info na moich blogach:
    dalsze-losy-nieszczesliwych-kochankow.blogspot.com
    harry-potter-dalsze-losy-opowiadania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

~ Bo nadzieja umiera ostatnia.

Hej! Jeśli przeczytałeś rozdział, nie zapomnij skomentować! To dla mnie wiele znaczy, bo wiem, że ktoś czyta mojego bloga. Komentować mogą również użytkownicy anonimowi. Dziękuję za pozytywne komentarze, jak i za krytykę. :)